شركت پتروشیمی خراسان از بزرگ ترین تولیدکنندگان محصولات پلیمری و مواد شیمیایی نظیر آمونیاك،‌ اوره، ‌كریستال ملامین و ازت مایع است که فاز نخست آن در سال 1375 مورد بهره برداری قرار گرفت. محصولات این شرکت بخشی از نیاز كشاورزی و صنایع بازارهای داخل و خارج کشور را تامین می کند.

پرشیا استیل طراح و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی آشپزخانه شرکت پتروشیمی خراسان را تجهیز کرده است. پخت برنج در این آشپزخانه با استفاده از دیگ چلوپز پرشیا استیل انجام می شود. این دستگاه برنج را بدون نیاز به خارج کردن آن از دیگ می پزد. در این دستگاه می توان در هر وعده 40 کیلوگرم برنج ایرانی و 55 کیلوگرم برنج خارجی پخت کرد.

دیگ چلوپز به دلیل برخورداری از طراحی مهندسی با حداکثر جذب انرژی و همچنین تحت فشار بودن محفظه داخلی دیگ به هنگام بسته بودن درب آن، زمان پخت را کاهش می دهد.

یکی از مهم ترین مزایای این دیگ کاهش گرمای محیط تا 70 درصد است که نتیجه طراحی مهندسی و مدرن این محصول و استفاده از عایق حرارتی پشم سرامیک در قسمت آتش خانه و بدنه دستگاه محسوب می شود.

استفاده از تجهیزات مدرن علاوه بر ارتقای کیفیت پخت که دغدغه اصلی مجموعه حاضر بود، در مصرف منابع انرژی صرفه جویی کرده و کار پرسنل آشپزخانه را آسان می کند.