هتل پنج ستاره پتروجم کنگان واقع در استان بوشهر در زمینی به وسعت 35 هزار متر مربع ساخته و در سال 1397 افتتاح شد. این هتل دارای 6 طبقه و 342 واحد اقامتی است که به دلیل پتانسیل منطقه در جذب گردشگر و برگزاری قرارهای کاری افراد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

پرشیا استیل طراح و تجهیزکننده آشپزخانه هتل پترو جم

در رستوران های هتل پتروجم، منوی صبحانه، نهار، شام و سایر وعده های غذایی طبخ و سرو می شود. آشپزخانه مرکزی هتل پترو جم با 700 متر مربع فضا، غذای دو رستوران همکف را آماده می کند. این آشپزخانه به صورت مکانیزه و کاملا اصولی بر اساس استانداردهای صنعت آشپزخانه طراحی شده است.

علاوه بر آشپزخانه مرکزی و پنتری هایی که در طبقات وجود دارد، یک رستوران ایتالیایی در روف گاردن این هتل وجود دارد. این رستوران با چشم انداز عالی به دریا، منظره بسیار زیبا و دل انگیزی ایجاد کرده است.

تمام بخش های مربوط به آشپزخانه شامل بخش ورود مواد اولیه، انبارها، سردخانه، تمامی اتاق های آماده سازی به صورت تفکیک شده و همچنین سالن پخت کاملا به صورت استاندارد طراحی و با استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی تجهیز شده است.

تجهیزات به کار رفته

در تجهیز آشپزخانه هتل پتروجم، به‌روزترین دستگاه های آشپزخانه صنعتی پرشیا استیل به کار رفته است. از این دستگاه ها می توان به دیگ چلوپز، تابه گردان، دیگ خورش پز، فر بخارپز، گریل تخت، گریل زغالی، سرخ کن، کباب پز، اجاق 4 شعله فردار، ماشین ظرفشویی، گرمخانه ایستاده برقی، تاپینگ، فریزر و یخچال رویه میز کار، کانتر گرم، یخچال و فریزر ایستاده، میز کار، سینک، قفسه انبار و سردخانه اشاره کرد.

برنجی که با دیگ چلوپز پخته می شود علاوه بر کم کردن زحمت آشپز، بسیار خوش طعم و خوش ظاهر می شود و رضایت همه افراد را تامین می کند.

تابه های گردان با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی برای آشپزی آسان تر در آشپزخانه های صنعتی حرفه ای به کار برده می شوند. این دستگاه با سرخ کردن همزمان حجم زیادی از مواد غذایی مانند مرغ، ماهی، کتلت، بادمجان، سیب زمینی و… در این آشپزخانه کارآیی زیادی دارد.

به کارگیری تجهیزات مدرن در آشپزخانه علاوه بر ارتقای کیفیت پخت و جلوگیری از هدررفت مواد غذایی، با مصرف بهینه منابع انرژی هزینه های کلی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.