رستوران آناناس توران یکی از رستوران های زیبا و مدرن جزیره کیش است. منوی متنوع این مجموعه شامل انواع کباب، غذاهای دریایی، غذاهای اصیل ایرانی، چلوها، پیش غذا، سالادها و نوشیدنی، نیاز و سلیقه تمام مشتریان را تامین می کند.

انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی در این رستوران طبخ و سرو می شود. ماشین آلات قسمت آماده سازی، سیستم پرسیون و سرو رستوران آناناس توران را پرشیا استیل، دارنده متنوع ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی طراحی و تجهیز کرده است.

تجهیزات به کار رفته

تجهیزات پخت شامل دیگ های پخت برنج، فرهای سوپرهیت، اجاق چهار شعله، گریل مبله، کباب پز و سایر تجهیزات از جمله ماشین ظرفشویی، یخچال کبابی، فریزر، یخچال رویه میز کار، میز کار استیل، میز کار رویه پلی اتیلن، چرخ گوشت، سینک، وان، هود، کانتر گرم، تاپینگ و… از محصولات پرشیا استیل در این آشپزخانه به کار برده شده است.

تجهیزات پخت مدرن پرشیا استیل تحولی بزرگ در آشپزخانه صنعتی

تجهیزات پخت مدرن پرشیا استیل شامل دیگ های پخت برنج، دیگ های خورش پز و فر دم کن با به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا برای اصلاح روش های پخت سنتی طراحی و ساخته شده است.

این محصولات علاوه بر صرفه جویی در مصرف منابع انرژی و نفرساعت نیروی انسانی، به دلیل برخورداری از دوام و ماندگاری زیاد، مجموعه ها را از هزینه های آینده برای تعمیر و نگهداری دستگاه ها و یا تعویض و خرید دستگاه جدید بی نیاز می کند.

پرشیا استیل با وجود کارشناسان مجرب و نیز پیشرفته ترین تجهیزات فنی، یار همیشگی مشتریان در حمایت و پشتیبانی خدمات موثر حین و پس از فروش تمام محصولات این شرکت است.