شرکت پتروشیمی فن آوران در سال 1377 برای تولید و بهره برداری از واحدهای متانول، اسید استیک و منوکسید کربن با هدف تامین نیاز بازارهای داخلی و خارجی تاسیس شد. این مجموعه در بندر امام خمینی و بر کرانه خلیج فارس، در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در زمینی به مساحت 25 هکتار واقع شده است.

شرکت پتروشیمی فن آوران با حفظ و توسعه ظرفیت تولید متانول و اسید استیک، نقش بسیار موثری در پیشرفت صنعت پتروشیمی کشور دارد. متانول ماده اصلی ساخت بسیاری از محصولات صنعتی و مصرفی روزمره و همچنین به عنوان ماده اولیه تولید اسید استیک و فرمالدئید محسوب می شود.

اسید استیک نیز در تولید محصولاتی نظیر عطر، الیاف مصنوعی، منسوجات، لاستیک، پلاستیک، صنایع داروسازی، صنایع رنگ رزین و… کاربرد دارد.

آشپزخانه بزرگ شرکت پتروشیمی فن آوران در سال 1398 با محصولات شرکت پرشیا استیل تجهیز و به روز رسانی شده است. پس از ارتباط تلفنی کارشناسان بازاریابی ما با ریاست خدمات مجموعه فوق، از ایشان دعوت به عمل آمد تا از نمایشگاه محصولات در دفتر پرشیا استیل و همچنین خط تولید در کارخانه بازدید کنند.

در جلسه بازدید، درباره تجهیزات آشپزخانه صنعتی و کیفیت محصولات منحصر به فرد پرشیا استیل توضیحات کامل همراه با کاتالوگ ارائه شد. پروژه های انجام شده و مزیت های رقابتی نسبت به سایر برندهای موجود در بازار معرفی و بررسی شد.

با اعلام موافقت مشتری، تیم کارشناسان حرفه ای پرشیا استیل اطلاعات لازم را از آشپزخانه مجموعه جمع آوری و طرح پیشنهادی خود را ارائه کردند. مشکلات موجود در آشپزخانه بررسی و به صورت مستند به همراه عکس های متعدد به طور مفصل در پروپوزال پروژه ذکر شد.

راه حل مشکلات این آشپزخانه استفاده از تجهیزات مدرن پخت بود که پس از جلسه با مدیریت مجتمع صنعتی و خرید انحصاری این مجموعه محقق شد.

پس از اخذ مجوزهای لازم برای خرید تجهیزات خط پخت کامل، محصولاتی نظیر دیگ خورش پز، دیگ چلوپز، فر بخارپز تحت فشار ایستاده، اجاق گاز 5 شعله فردار، گرمکن، خط کانتر، ماشین ظرفشویی، میز کار، قفسه ها و استیل کاری در آشپزخانه مجموعه نصب و راه اندازی شد.

پروژه صفر تا صد به روز رسانی تجهیزات آشپزخانه شرکت پتروشیمی فن آوران توسط شرکت پرشیا استیل انجام شد. ارتباط موثر جهت خدمات پس از فروش با این مجموعه ادامه دارد. پرشیا استیل به رضایت مشتریان خود از خدمات حین و پس از فروش مفتخر است.