بیمارستان و زایشگاه سینا به عنوان اولین بیمارستان خصوصی استان خراسان در سال 1347 با ظرفیت 75 تخت در شهر مشهد تاسیس شد. در سال های بعد بیمارستان گسترش یافت و بخش های NICU و ICU نیز به واحدهای بیمارستانی افزوده شد.

بیمارستان و زایشگاه سینا با وجود 11 بخش تخصصی و همکاری بیش از 150 پزشک متخصص، اولین بیمارستان خصوصی استان خراسان است که توانسته گواهینامه درجه یک ارزشیابی وزارت بهداشت را دریافت کند.

این بیمارستان در برنامه توسعه 5 ساله خود قصد دارد به عنوان یکی از باکیفیت ترین بیمارستان های خصوصی شرق کشور خدمات بهداشتی و درمانی شایسته و ایمن را ارائه کند.

از این رو هیئت مدیره بیمارستان تصمیم به توسعه فضای بیمارستان گرفت و دو ساختمان جدید احداث کرد که از طریق 6 پل روگذر و 3 طبقه در زیر زمین به یکدیگر متصل می شوند.

با توجه به دیدگاه مدیریت مجموعه مبنی بر همکاری با شرکت های مطرح در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، شرکت پرشیا استیل با توجه به سابقه ارزشمند و رزومه قوی انتخاب شد.

پرشیا استیل با بهره گیری از تجربیات کارشناسان حرفه ای خود، مدرن ترین آشپزخانه بیمارستانی را در شرق کشور طراحی و اجرا نمود که قابلیت پخت 6 منوی غذایی با ظرفیت 1200 پرس در هر وعده را داراست.

از مهم ترین دلایل همکاری بیمارستان سینا با شرکت پرشیا استیل می توان به مزایایی نظیر ارائه بهترین خدمات فنی در تجهیز آشپزخانه، مشاوره منوی غذایی بر پایه پخت غذای سالم و ارائه صرفه جویی های اقتصادی شامل کاهش مصرف انرژی، تعداد پرسنل آشپزخانه و هزینه روغن اشاره کرد.