بانک مرکزی ایران با نام رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رسمی ‌ترین نهاد ناظر بر خدمات مالی و بانکداری ایرانی محسوب می شود. این بانک در مرداد ماه سال ۱۳۳۹ هجری شمسی با سرمایه اولیه ۳/۶ میلیارد ریال در تهران تاسیس و به منظور تجمیع اختیارات و سازوکارهای پولی و مالی کشور شروع به فعالیت کرد.

بانک مرکزی ایران یکی از مهم ترین مشتریان مجموعه پرشیا استیل به شمار می آید. هر 3 آشپزخانه این نهاد از جمله ساختمان مرکزی بانک واقع در خیابان فردوسی با ظرفیت پخت بیش از 1200 غذا در وعده، ساختمان ضرابخانه و چاپ اسکناس بانک واقع در خیابان میرداماد با ظرفیت پخت 800 پرس غذا در وعده و نیز باشگاه بانک مرکزی واقع در خیابان پاسداران توسط شرکت پرشیا استیل، تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی تجهیز شده است.

پرشیا استیل با تکیه بر توان مهندسان متخصص و باتجربه، پس از بازدید و بررسی محل مورد نظر به ارائه مشاوره و راهکارهای مناسب می‌ پردازد.

در مرحله بعد با رعایت تمام اصول در قسمت ‌های مختلف (انبار، سردخانه، آماده ‌سازی، پخت، شستشوی ظروف و…) بر اساس منو و ظرفیت مورد درخواست، نقشه‌ های مختلف مورد نیاز را با بالاترین استانداردهای موجود تهیه می ‌کند.

آشپزخانه بانک مرکزی توانسته با استفاده از دیگ های صنعتی پخت خورش و چلو و دیگر تجهیزات پخت صنعتی پرشیا استیل علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش فضای مورد نیاز در آشپزخانه های خود، رضایت کارکنان از کیفیت غذا را نیز به دست آورد.

پلوی با کیفیت با دیگ چلوپز صنعتی پرشیا استیل

پلو از اجزای جدایی ناپذیر اکثر غذاهای ایرانی نظیر کباب ها، خورش ها و پلوهای مخلوط است. کیفیت پخت برنج و خوش خوراکی آن برای اکثر افراد از اهمیت زیادی برخوردار است.

دیگ چلوپز پرشیا استیل با قابلیت پخت 40 کیلوگرم برنج ایرانی و 55 کیلوگرم برنج خارجی بدون خرد یا خمیر شدن دانه ها برنج را با بهترین کیفیت می پزد. کیفیت عالی پخت برنج با این دیگ، رضایت کارکنان بانک مرکزی را تامین کرده است.

شرکت پرشیا استیل با هدف ارائه خدمات به‌ روز در زمینه مشاوره، طراحی، تهیه، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه ‌های مدرن صنعتی، سلف سرویس و سردخانه تاسیس شده است.

نوآوری ‌ها و تلاش ‌های بی ‌وقفه این شرکت در طراحی و تولید محصولات جدید، منجر به اخذ گواهی ‌نامه ‌های متعددی از سازمان پژوهش‌ های علمی و صنعتی ایران نظیر گواهی توانمندی فناورانه دیگ چلوپز، گواهی توانمندی فناورانه فر بخارپز سوپرهیت و گواهی توانمندی فناورانه دیگ خورش‌ پز شده است.

پرشیا استیل با وجود کارشناسان مجرب و نیز پیشرفته ترین تجهیزات فنی، یار همیشگی مشتریان در حمایت و پشتیبانی خدمات موثر حین و پس از فروش تمام محصولات این شرکت است.