دانشگاه صنعتی شریف

سال تجهیز

ظرفیت پخت

نوع آشپزخانه

مکان

دانشگاه صنعتی شریف که به عنوان برترین دانشگاه صنعتی ایران شناخته می شود، رشته های اصلی گروه مهندسی را در پانزده دانشکده مختلف ارائه می کند. این دانشگاه هر سال از طریق آزمون سراسری به جذب دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می پردازد.

پردیس اصلی دانشگاه که در سال 1344 تاسیس شده، در خیابان آزادی تهران و منطقه طرشت قرار دارد و پردیس بین الملل در جزیره کیش دانشجو می پذیرد.

هر سال حدود هزار نفر از دارندگان بهترین رتبه های کنکور ریاضی فیزیک در دانشگاه صنعتی شریف مشغول به تحصیل می شوند. فارغ التحصیلان این دانشگاه سهم بزرگی از نخبگان اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور را تشکیل می دهند.

آشپزخانه دانشگاه صنعتی شریف را پرشیا استیل تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تابستان 1396 تجهیز کرده است. خط سلف سرویس این مجموعه طولانی ترین خط سلف کل دانشگاه های کشور به شمار می آید.

ظرفیت غذای این دانشگاه به طور معمول 1000 پرس است که با توجه به بازاریابی و نیازسنجی مشتری، به دلیل ظرفیت بالای پخت و سیستم سنتی نیاز به فضای مناسب برای طبخ و توزیع غذا لازم به نظر می رسید.

بر اساس تصمیم مدیریت دانشگاه و به منظور جلب رضایت دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه، ساختمان جدیدی در محوطه بنا شد که آشپزخانه مرکزی، سلف دانشجویی، رستوران آزاد برای اساتید و دانشجویان را در یک مکان در بر می گرفت.

لازم به ذکر است تیم کارشناسان فروش پرشیا استیل از سال 1394 با هدف صنعتی سازی آشپزخانه دانشگاه شریف با مشاوره در خصوص محیط آشپزخانه با توجه به نظر مسئولان دانشگاه، توانست به صورت مرحله‌ ای این امر را اجرا کند.

تحول در آشپزخانه با محصولات پرشیا استیل

با وجود تنوع منوی غذایی این مجموعه که شامل انواع غذاهای ایرانی و غذاهای فست فودی است، یکی از بزرگ ترین دغدغه های دانشگاه در آشپزخانه پخت غذاهای سرخ کردنی بود.

برای مسئولان دانشگاه کیفیت پخت، کیفیت دستگاه ها و سهولت استفاده از آنها بسیار حائز اهمیت بود. در مرحله اول نظر آنها بر خرید دستگاه سرخ کن اتوماتیک بود.

با بررسی و مقایسه برندهای مختلف تجهیزات آشپزخانه صنعتی و همچنین ارائه پروپوزال کامل از طرف شرکت پرشیا استیل در مورد مصرف زیاد روغن در دستگاه سرخ کن اتوماتیک و پخت غذای ناسالم، دانشگاه شریف موافقت خود را برای خرید مستقیم دستگاه فر کامبی بروج اعلام نمود که تاکنون رضایت مشتری حاصل گردیده است.

از دستگاه های خریداری شده دانشگاه شریف می توان به دیگ خورش پز، دیگ چلوپز، تابه گردان، ماشین ظرفشویی، ترولی حمل دیگ، خط سلف دانشجویی و VIP، فر کامبی و فر بخار پز ایستاده تحت فشار اشاره کرد.

شاید مهم ترین دستاورد این پروژه زمانی حاصل شد که تشکل های دانشجویی بعد از بازدید فرایند پخت فرهای کامبی و مشاهده پخت غذا بدون استفاده از روغن، رضایت خود را از فرایند اعلام نمودند و مراتب را به اطلاع معاونت دانشجویی دانشگاه رساندند.

پرشیا استیل با وجود کارشناسان مجرب و نیز پیشرفته ترین تجهیزات فنی، یار همیشگی مشتریان خود در حمایت و پشتیبانی خدمات موثر حین و پس از فروش تمام محصولات است.