کارخانه نفیس شیشه به منظور تامین بخشی از نیازهای صنایع غذایی کشور به انواع بطری و جار، احداث و در سال 1395 به بهره برداری رسید. این مجموعه در زمینی به مساحت 25 هکتار در منطقه صنعتی تاکستان استان قزوین بنا شده است و با مدرن ترین دستگاه های خط تولید صنعت شیشه، به تولید محصولات متنوع و مورد نیاز بازار می پردازد.

کارخانه نفیس شیشه در حال حاضر با ظرفیت 360 تن در روز و با 4 خط تولید مشغول فعالیت است.

تجهیز آشپزخانه با محصولات پرشیا استیل

به روز رسانی آشپزخانه مجموعه نفیس شیشه با بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در بخش های پخت و پز، آماده‌ سازی، انبار، سرمایش، ماشین‌ آلات، تجهیزات ظرفشویی، تجهیزات جانبی آشپزخانه و پخت توسط کارشناسان پرشیا استیل انجام شد.

استفاده از دستگاه هایی که به تکنولوژی روز دنیا مجهز هستند، علاوه بر ارتقای کیفیت پخت، در مصرف منابع انرژی صرفه جویی کرده و ضمن تامین امنیت آشپز و پرسنل آشپزخانه، کار آنها را نیز آسان می کند.

کیفیت پخت، سلامت غذا و ارائه غذای مناسب و به موقع به پرسنل، سلامت افراد را تامین کرده و در طولانی مدت بازده کاری را افزایش می دهد. از این رو مدیران این مجموعه تصمیم گرفتند تجهیزات مدرن برای آشپزخانه خریداری کنند. شرکت پرشیا استیل، تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی متنوع و کارآمد، مناسب ترین تجهیزات را در اختیار نفیس شیشه قرار داد.

از دستگاه های مورد استفاده در این مجموعه می توان به دستگاه های دیگ چلوپز، دیگ خورش پز، اجاق گاز 4 شعله فردار، یخچال، خط کانتر، میز کار، سینک، چرخ گوشت صنعتی، قفسه بندی، ترولی، کباب پز اتوماتیک، هود، سیخ شوی و… اشاره کرد.

استفاده از تجهیزات مدرن صنعتی در آشپزخانه کارخانه نفیس شیشه با صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش دورریز غذا به دلیل ارتقای کیفیت پخت، هزینه های کلی این مجموعه را به طرز چشمگیری کاهش داده است.