کارگاه اشتغال ریحانه شیراز با وجود چند شعبه در شهر شیراز، منوی متنوعی از انواع غذاها و مواد غذایی نیمه آماده را به مشتریان خود ارائه می کند.

انواع سبزیجات خشک، سبزی خورش، سبزیجات فریز شده، پیازداغ، بادمجان و کدوی سرخ شده، برگر، سمبوسه، پیراشکی، کتلت، فلافل، کوفته، آش، کشک بادمجان، سالاد الویه، کلم پلو شیرازی، انواع پلو، چلوکباب، ماکارونی، ته چین و… از آیتم های منوی این مجموعه است که با استقبال خوبی از طرف خریداران روبرو شده است.

تجهیز آشپزخانه با محصولات پرشیا استیل

تجهیز آشپزخانه مجموعه ریحانه شیراز بر عهده شرکت پرشیا استیل بوده است. فر کامبی بروج، دیگ چلوپز صنعتی و دیگ خورش پز از جمله تجهیزات آشپزخانه صنعتی بوده است که در این مجموعه تهیه غذا استفاده شده است.

پخت برنج در مجموعه ریحانه شیراز با استفاده از تجهیزات معمولی امکان پذیر نیست. دیگ چلوپز پرشیا استیل برنج را بدون نیاز به خارج کردن آن از دیگ و به اصطلاح آبکش کردن می پزد. حداکثر ظرفیت پخت این دستگاه برای برنج ایرانی 40 کیلوگرم و برای برنج خارجی 55 کیلوگرم است.

یکی از مهم ترین مزایای این دیگ، کاهش گرمای محیط تا 70 درصد است که نتیجه طراحی مهندسی و مدرن این محصول و استفاده از عایق حرارتی پشم سرامیک در قسمت آتش خانه و بدنه دستگاه محسوب می شود.

پخت خورش نیز در این مجموعه با دیگ خورش پز پرشیا استیل انجام می شود. این محصول به علت وجود جدار بخار و انتقال غیرمستقیم حرارت به غذا، خورش را سریع و راحت بدون ته گرفتن و سوختن آن می پزد.

به کارگیری تجهیزات پخت مدرن در آشپزخانه های صنعتی، علاوه بر افزایش کیفیت پخت و مصرف بهینه منابع انرژی، هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.