دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یکی از برترین دانشگاه های دولتی کشور است که در سال 1364 و با تصویب وزارت بهداشت از دانشگاه اصفهان جدا شد. این دانشگاه میراث دار کهن ترین سنت آموزش آکادمیک پزشکی در جهان محسوب می شود.

۳۳ بیمارستان و مرکز آموزشی درمانی تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار دارد. این دانشگاه با وجود 10 دانشکده، امکانات رفاهی و ورزشی گسترده ای برای دانشجویان، هیات علمی و کارکنان فراهم کرده است.

شرایط جغرافیایی، قطب علمی بودن و حضور دانشجویان غیربومی دلایلی است که طبخ و توزیع غذای سالم را به یکی از مهم ترین اولویت های این دانشگاه تبدیل کرده است.

این شرکت در یک همکاری مشترک، با بهره گیری از نظر کارشناسان تغذیه و متخصصان بیمارستان در علم تغذیه و همچنین دانش کارشناسان طراحی خود توانست آشپزخانه این بیمارستان را بر اساس ارائه بهترین منوی غذایی ایرانی، فرنگی و بین الملل در کمترین فضای مورد نیاز با بهترین امکانات اجرا کند.

همه بخش های آشپزخانه اعم از بخش های آماده سازی مواد اولیه برای غذاهای ایرانی و فرنگی، قسمت های پخت تخصصی غذاهای ایرانی و فرنگی، استفاده از فرهای کامبی جهت پخت غذاهای سالم و سبزيجات بخارپز، بدون روغن با حفظ ریزمغذی ها و ارتقای ارزش غذایی و بخش رژیم درمانی برای غذای بیماران خاص و رژیمی به تفکیک طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی شده است. همچنین بخش های مختلف پشتیبانی، بهداشتی، انبارها و سردخانه ها براساس آخرین استانداردهای روز دنیا برای این آشپزخانه در نظر گرفته شده است.

از دستگاه های مورد استفاده در آشپزخانه بیمارستان بهمن می توان به دستگاه دیگ چلو، دستگاه دیگ خورش، دستگاه فر بخارپز تحت فشار ایستاده، دستگاه فر کامبی بروج (پخت ترکیبی)، دستگاه اجاق گاز فردار، گریل و سایر تجهیزات مانند میز، ترولی، کباب پز، کانتر و… اشاره کرد.

پرشیا استیل با وجود کارشناسان مجرب و نیز پیشرفته ترین تجهیزات فنی، یار همیشگی مشتریان در حمایت و پشتیبانی خدمات موثر حین و پس از فروش تمام محصولات این شرکت است.