شرکت پالایش نفت اصفهان که به عنوان اولین پالایشگاه کشور از نظر تنوع تولید فرآورده های نفتی شناخته می شود، در سال 1358 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه عظیم با مساحت کل 340 هکتار در شمال غربی اصفهان قرار دارد.

شرکت پالایش نفت اصفهان علاوه بر پالایش نفت خام و تولید فرآورده ‌های نفتی، خوراک صنایع پایین ‌دستی (شرکت ‌های پتروشیمی اصفهان، پتروشیمی اراک، نفت سپاهان، پالایش نفت جی و صنایع شیمیایی ایران) را تامین می کند. در حال حاضر حدود 23 درصد از فرآورده‌ های نفتی مورد نیاز کشور توسط این مجموعه تولید ‌می‌ شود.

آشپزخانه های پالایشگاه نفت اصفهان را شرکت پرشیا استیل تجهیز و به روز رسانی کرده است. این مجموعه دارای دو رستوران کارمندی و کارگری با ظرفیت پخت حدود 2200 نفر است.

همچنین رستوران باشگاه شهید منتظری که جهت رفاه خانواده های پرسنل این مجموعه در شهرک روبروی پالایشگاه دایر است، در زمان اوج سفارشات 3 هزار پرس غذا ارائه می کند.

در تابستان سال 1396 کارشناسان پرشیا استیل از طریق ارتباطات تلفنی، شرکت و محصولات آن را معرفی کردند.

در شهریور همین سال بازدید از پالایشگاه توسط تیم کارشناسان انجام و جلسات موثری با حضور ریاست خدمات اداری، ریاست خدمات عمومی اجتماعی، ریاست خدمات اجتماعی، ناظران هر دو رستوران پالایشگاه و ناظر رستوران شهید منتظری برگزار شد.

پس از معرفی شرکت و ارائه مشاوره اولیه از مقامات مربوطه برای حضور در دفتر پرشیا استیل در تهران و بازدید از نمایشگاه محصولات و خط تولید دستگاه ها در کارخانه دعوت به عمل آمد.

پس از گذشت یک ماه ریاست خدمات، ناظران رستوران ها و مسئول خرید مجموعه در دفتر پرشیا استیل حاضر شدند و عملکرد دستگاه ها را در جریان پخت زنده (Live Cooking) از نزدیک مشاهده کردند. پس از آن به اتفاق تیم مدیریت از خط تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در کارخانه بازدید کردند.

با دید مثبتی که نسبت به محصولات ایجاد شد، مدیران پالایشگاه تصمیم به اصلاح وضعیت جاری آشپزخانه فعلی گرفتند؛ در همین راستا از کارشناسان پرشیا استیل دعوت کردند مجددا از محل مجموعه بازدید کنند.

پخت در آشپزخانه پالایشگاه نفت اصفهان از زمان تاسیس تا هنگام تجهیز توسط پرشیا استیل به روش سنتی انجام می شد.

پس از بازدید 3 روزه در آبان 1396 بهینه سازی فضا انجام شد و همکاران حرفه ای ما ضمن مشاوره دقیق، نقشه چیدمان آشپزخانه را به مقامات مسئول ارائه کردند.

بخش اول خرید تجهیزات به صورت انحصاری در اسفند ماه انجام شد. این خرید شامل ماشین ظرفشویی با ظرفیت 2000 بشقاب برای باشگاه شهید منتظری و تعدادی دیگ چلوپز و پلوپز برای آشپزخانه های پالایشگاه و باشگاه بود.

مجددا در سال 1397 در چند مرحله خرید انحصاری انجام شد و مرحله به مرحله تجهیزات قدیمی جای خود را به تجهیزات جدید و مدرن داد.

پس از خریدهای سال 1398 در مجموع آشپزخانه های این شرکت دارای 19 دیگ چلوپز و پلوپز، یک دستگاه فر کامبی 10 طبقه بروج برای پخت وی آی پی و غذاهای رژیمی، کباب پز و… است. خرید یک دستگاه فر کامبی 20 طبقه بروج و به روز رسانی سیستم خط کانتر در برنامه آتی تامین تجهیزات آشپزخانه های این مجموعه قرار دارد.

پروژه شرکت پالایش نفت اصفهان یکی از بهترین رزومه های پرشیا استیل در استان اصفهان است که تمام خریدهای آن به صورت انحصاری انجام شده است.