مجموعه هتل های متین شامل ترنج متین رامسر، فیروزه متین مشهد، نارنج متین چابکسر، یاس متین انزلی، سپید کنار متین انزلی، لاله متین بانه و سرو متین شیراز با ارائه بهترین خدمات پذیرای مهمانان است.

هتل یاس متین انزلی در استان همیشه سبز گیلان در کیلومتر 12 جاده بندر انزلی به آستارا واقع شده است. این هتل با وجود محیط جنگلی و با 100 واحد اقامتی، رستوران، بوفه ساحلی، کلوپ ورزشی، آلاچیق و ساحل دریا اوقات خوشی را برای مسافران به ارمغان می آورد.

ساحلی بودن و دسترسی آسان گردشگران به ساحل دریا از مهم ترین ویژگی های هتل یاس متین انزلی محسوب می شود. این مجتمع حد فاصل شهرهای انزلی و رضوانشهر واقع شده است و از خروجی شهر بندر انزلی 8 کیلومتر فاصله دارد.

رستوران این هتل یکی از مهم ترین بخش های آن است که به صورت مسقف با ظرفیت 280 نفر در مرکز محوطه قرار دارد. این رستوران با طراحی داخلی جذاب و زیبا و ارائه غذاهای متنوع و باکیفیت لحظات خوشی را برای مهمانان رقم می زند.

یک آشپزخانه مرکزی وظیفه آماده کردن غذاهای رستوران را بر عهده دارد. در این آشپزخانه انواع غذای ایرانی شامل کباب ها، خورش ها، خوراک ها و غذای فرنگی نظیر ساندویچ، پیتزا و… پخت می شود. معمولا ظرفیت پخت غذای ایرانی حدود 600 تا 800 پرس در وعده است.

آشپزخانه هتل یاس متین انزلی تجهیزات آشپزخانه صنعتی پرشیا استیل را به کار گرفته است که از آنها می توان به دیگ های چلوپز، تابه گردان، اجاق ها و انواع تجهیزات گریل برای پخت فرنگی اشاره کرد.

برنجی که با دیگ چلوپز پخته می شود علاوه بر کم کردن زحمت آشپز، بسیار خوش طعم و خوش ظاهر می شود و رضایت همه افراد را تامین می کند.

تابه های گردان با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی برای آشپزی آسان تر در آشپزخانه های صنعتی حرفه ای به کار برده می شوند.

تابه گردان با سرخ کردن همزمان حجم زیادی از مواد غذایی مانند مرغ، ماهی، کتلت، بادمجان، سیب زمینی و… در این آشپزخانه کارآیی زیادی دارد.

آشپزخانه های هتل های متین دارای کارایی قابل قبولی در پخت انواع غذاها است. این مجموعه به طور مداوم در حال گسترش هتل های خود در سراسر کشور است و پرشیا استیل را به عنوان تامین کننده اصلی تجهیزات آشپزخانه های خود برگزیده است.