رستوران ایتالیایی فانو با فضایی دلپذیر در محدوده باغ فیض، اشرفی اصفهانی در شمال غرب تهران پذیرای علاقه مندان به غذاهای فست فودی است. این رستوران منوی متنوعی شامل انواع پیتزا ایتالیایی، پیتزا آمریکایی، برگر، پاستا، سیب زمینی سرخ کرده و… را ارائه می کند.
تجهیز و راه اندازی آشپزخانه رستوران فانو در اواخر سال 1397 توسط شرکت پرشیا استیل، تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی آغاز و در اوایل سال 1398 به پایان رسید.

مدیریت رستوران با توجه به تجربه پخت پیتزا در ایتالیا با تجهیزات درجه یک اروپایی به دنبال خرید تجهیزاتی مشابه در ایران بود. سرآشپز رستوران بارها در شو کیچن پرشیا استیل، پخت پیتزا آمریکایی و پیتزا ایتالیایی را با فرهای صندوقی امتحان کرد.

نتیجه پخت به ویژه پخت خمیر که از حساسیت زیادی برای مجموعه برخوردار بود، توانست رضایت مشتری را تامین کند. رضایت مدیر رستوران فانو از کیفیت پخت باعث شد کل تجهیزات مورد نیاز در آشپزخانه رستوران از شرکت پرشیا استیل تامین شود.

از دستگاه های مورد استفاده در آشپزخانه رستوران فانو می توان به فر پیتزا، گریل های رومیزی، یخچال های ایستاده، سرخ کن، شوت های برگر و سیب زمینی، هود، تجهیزات آماده سازی غذا، رویه میز کار و تاپینگ ها و… اشاره کرد.

تجهیزات گریل در رستوران فانو برای غذاهای گریل کردنی نظیر برگر و فیله مرغ بسیار کاربرد دارد. انواع برگر با بهترین کیفیت پخت گریل شده و برای مشتریان سرو می شود.

یک سالاد سزار خوشمزه بدون فیله مرغ گریل شده قابل تصور نیست. از آنجایی که سالاد سزار در رستوران فانو بسیار پردرخواست است، تعداد زیادی فیله مرغ در کمترین زمان با استفاده از تجهیزات گریل پرشیا استیل آماده سرو می شود.

برند فانو درصدد است در آینده ای نزدیک شعبات خود را گسترش بدهد، به همین دلیل کیفیت پخت غذا برای این رستوران اهمیت زیادی دارد. پرشیا استیل توانسته با محصولات باکیفیت خود رضایت این رستوران را از تجهیزات آشپزخانه جلب کند.

ما به کمک کارشناسان فنی و نیز پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات، تمام نیازهای مشتریان خود را با ارائه خدمات موثر حین و پس از فروش تمام محصولات برطرف می کنیم.