مقالات

رستوران و فست فود های سیار

FOOD TRUNK
food-trunk

با این که مدت زمان بسیاری از ورود  فست فود ها به صنعت آشپزی نگذشته اما جایگاه ویژه ای را در میان علاقه مندان غذا پیدا کرده است .

کمترکسی پیدا می شود که غذاهای فست فودی از جمله پیتزا ، همبرگر یا کنتاکی را دوست نداشته باشد .

با این حال با وجود مشغله های موجود در زندگی امروزه ؛

مردم حتی دیگر وقت رفتن به فست فود ها را ندارند و از طرفی  کسانی که  قصد ساخت و ایجاد رستوران و فست فود را دارند .

بعضی ها از پس مخارج آن بر نمی آیند که این موارد  باعث پیدا شدن فست فود های سیار شده است .

فست فود های سیار از چند دهه پیش در کشور هایی مانند:

آمریکا ، ایتالیا ، فرانسه وجود داشته که به مرور زمان در سایر کشور ها نیز رونق یافت و در سال های اخیر در کشور ما نیز طرفدار پیدا کرده است .

این فست فود ها بیشتر  در غالب  کانکس و ون هایی هستند که به لوازم آشپزخانه تجهیز شده اند و به دلیل سیار بودنشان میتوانند در نقاط مختلف مانند پارک ها ، دانشگاه ها ، بیمارستان ها ، نمایشگاه ها و مناطق تفریحی غذا ها را به مشتریان خود ارائه کنند .

از مکان های معروفی که در کشور ما این فست فود های سیار غذا سرو می کنند می توان به خیابان 30 تیر تهران اشاره کرد و به عنوان جاذبه گردشگری نیز عمل می کند .

در طراحی و تجهیز آشپزخانه های این فست فود ها ، شرکت پرشیا استیل با بیش از سه دهه سابقه در زمینه مشاوره ، طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی،

آماده ارائه خدمات خود به صاحبان کسب وکار می باشد که علاقه مندان برای ارتباط با کارشناسان  و بهره گیری از خدمات رایگان مشاوره و طراحی میتوانند با شماره های زیر تماس گرفته و یا به شبکه های اجتماعی پرشیا استیل مراجعه نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *