اخبار

حضور چشمگیر پرشیا استیل در ششمین دوره نمایشگاه صنعت هورکا 1403

HRCC2024

نمایشگاه تخصصی غذا و نوشیدنی صنعت هورکا برای ششمین بار با حضور و مشارکت صدها شرکت در مرکز نمایشگاه‌ های بین ‌المللی شهر آفتاب از 10 تا 13 مرداد ماه 1403 به مدت چهار روز از ساعت 10 صبح تا 18 عصر برگزار شد.

مجموعه نمایشگاه ‌های تخصصی بین ‌المللی HRCC با هدف ارتباط مستقیم خریداران و تولیدکنندگان صنعت غذا و نوشیدنی طراحی و برگزار می ‌شود. تاکید این نمایشگاه بر استفاده از تجهیزات مدرن در صنعت غذا و نوشیدنی است که امنیت و ایمنی غذا را تامین کرده و در عدم هدررفت منابع انرژی نقش اساسی دارد.

شرکت پرشیا استیل، طراح و تولیدکننده طیف وسیعی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی با حضوری پرقدرت و قابل توجه میزبان فعالان و علاقه ‌مندان این حوزه در غرفه بزرگ خود بود. هدف از شرکت در این دوره، معرفی محصولات جدید در حوزه پخت نان و شیرینی، فر پخت سریع (مناسب برای غذاهای نیمه آماده) و ارائه دستگاه ‌های مدرن پخت مانند دستگاه خط پخت اتوماتیک برنج، فرهای کامبی، دیگ‌های پلوپز و خورش‌پز و… تعریف شده بود.

در غرفه پرشیا استیل چه گذشت؟

غرفه بزرگ پرشیا استیل شامل بخش های متعددی بود. در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه صنعت هورکا، مهمانان و بازدیدکنندگان بسیاری در این غرفه حضور پیدا کردند و از نزدیک محصولات موجود را بررسی کردند. جلسات متعددی با مدیران مجموعه ها، مهمانان ویژه، سرآشپزان حرفه ای مشهور و… در بخش VIP غرفه صورت گرفت و از ایشان با غذاهایی که با دستگاه های ساخت پرشیا استیل پخت شده بود، پذیرایی به عمل آمد.

لایوکوکینگ مجزا برای مهمانان و بازدیدکنندگان

لایوکوکینگ (پخت زنده) برای مهمانان و بازدیدکنندگان با غذاهایی نظیر مرغ مجلسی، ته‌چین، استیک مرغ، استیک ماهی، سیب ‌زمینی خلالی، ناگت، کوکو سبزی و… در دو سوی غرفه اجرا شد. فر کامبی بروج در چندین دوره نمایشگاه HRCC در غرفه پرشیا استیل حضور چشمگیری دارد. این محصول در سه ظرفیت 6 سینی، 10 سینی و 20 سینی با وجود سه روش پخت (کانوکشن، بخارپز، پخت ترکیبی) هیچ محدودیتی در پخت انواع غذا، نان و شیرینی باقی نمی ‌گذارد. پخت سالم و کم روغن، پخت همزمان چند نوع غذا بدون اختلاط بو، پخت ترکیبی و… از دیگر قابلیت ‌های فر کامبی بروج است که حاضران می ‌توانند از نزدیک آن را مشاهده کنند.

فر بروج به دلیل امکان پخت ترکیبی (ترکیب حرارت خشک و بخار) و برخورداری از بخار سه‌ گانه، غذاهای ایرانی نظیر مرغ سس‌ پز، کباب کوبیده، ته‌چین و… را با کیفیت عالی می‌ پزد.

نمایش محصولات متنوع و مدرن پرشیا استیل

خط پخت جزیره، محصولات پخت مدرن شامل فرهای کامبی، فر پخت نان و غذا، خط پخت اتوماتیک برنج، کباب ‌پز اتوماتیک، سری جدید دیگ ‌های چلوپز و خورش ‌پز تعدادی از دستگاه های پرشیا استیل است که در غرفه این شرکت در معرض نمایش قرار گرفت.

در بخش اکسسوری، محصولات خارجی نظیر چاقو و مصقل اف.‌دیک، ابزار آشپزخانه پوجاداس، ابزارهای حرفه ‌ای صنعت پیتزا از برند جی ‌متال ایتالیا و… ارائه شد.

مدیران مجموعه ‌ها، سازمان‌ ها، رستوران‌ ها و کافه ‌ها، سرآشپزان حرفه‌ ای و بلاگرها در غرفه بزرگ پرشیا استیل حضور پیدا کردند و از نزدیک تنوع محصولات متنوع و جدید این مجموعه را بررسی کرده و از آنها پذیرایی به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *