نمایشگاه

سومین دوره نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی 1398

نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی

سومین دوره نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و هتل از 19 تا 22 مهر ماه سال 1398 در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار شد. در این دوره نیز شرکت های مرتبط با تجهیزات پخت غذا، تجهیزات آماده سازی، تجهیزات سرو غذا، تجهیزات انبار و نگهداری، تجهیزات کافی شاپ، بسته بندی و ظروف یکبار مصرف، تجهیزات الکترونیکی و نرم افزاری رستوران، دکوراسیون، مبلمان رستوران، ظروف رستورانی و… حضور داشتند.

شرکت پرشیا استیل، طراح و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی به ‌ویژه تجهیزات پخت غذای سالم میزبان مهمانان گرامی، فعالان و علاقه‌ مندان این حوزه در غرفه بزرگ خود بود. این شرکت با ارائه محصولات متنوع خود از جمله تجهیزات مدرن پخت شامل دستگاه خط پخت اتوماتیک برنج، فرهای کامبی و سری جدید دیگ ‌های پلوپز و خورش ‌پز، تجهیزات آماده ‌سازی، رستوران و پخت غذا شامل انواع گریل، کباب ‌پز، تابه ‌گردان، دیگ، دم‌ کن، اجاق گاز، سرخ ‌کن و…، محصولات خارجی نظیر چاقو و مصقل اف.‌دیک، ابزار آشپزخانه پوجاداس، ظروف نگهدارنده آراون، ابزارهای حرفه‌ ای صنعت پیتزا از برند جی ‌متال ایتالیا، در این دوره از نمایشگاه شرکت کرد.

تنوع فوق‌العاده و همچنین پخت زنده و پذیرایی از بازدیدکنندگان، به غرفه پرشیا استیل رونق بخشیده بود.

حضور ریاست محترم اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌ سرویس‌ های تهران به اتفاق همراهان و همچنین کمیته محترم آموزش و استاندارد اطلس ملی خوراک و ‌نوشیدنی ایران متشکل از اساتید آشپزی و مهندسان نامی صنایع غذایی و سرآشپزان حرفه ‌ای باعث افتخار این مجموعه است.

پذیرایی از بازدیدکنندگان با پخت زنده

پخت زنده چند مدل غذا و نان‌شیرینی و پذیرایی از مهمانان، در غرفه پر رفت و آمد پرشیا استیل شوری دوچندان ایجاد کرده بود. غذاها با استفاده از فر کامبی بروج طبخ شد و در اختیار مهمانان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

امید است برگزاری این نمایشگاه با مشاركت تمام همکاران و دلسوزان این حوزه، گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعكاس هر چه بيشتر توانمندی های صنعت تجهیزات آشپزخانه صنعتی در کشور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *