نمایشگاه

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر 1392

نمایشگاه استخر 1392

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با حضور بیش از دویست شرکت داخلی و بین المللی از 31 مرداد تا 3 شهریور 1392 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

چهار گروه كالایی شامل گروه آشپزخانه های خانگی، انواع كابینت آشپزخانه، سینك ظرفشویی، دستگاه های تهویه، هواكش و هود آشپزخانه، انواع روكش كابینت، پیشخوان، انواع شیرآلات، انواع چراغ و سیستم های نورپردازی، میز و صندلی آشپزخانه، وسایل تزئینی و دكوری، طراحی و دكوراسیون، تجهیزات و وسایل نظافتی و لوازم جانبی در این نمایشگاه ارائه می شود.

نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با هدف آشنایی مردم و متخصصان حوزه ساختمان با محصولات و تولیدات جدید مربوط به آن، توجه مسئولان به این صنعت، یافتن بازارهای صادراتی، افزایش اشتغال در حوزهای مختلف این صنعت و تبادل تجربیات بین تولیدكنندگان داخلی و خارجی ترتیب داده می شود.

شرکت پرشیا استیل، طراح و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در این نمایشگاه با معرفی و نمایش محصولات متنوع خود شامل تجهیزات آماده سازی، تجهیزات پخت غذا شامل دیگ چلوپز، دیگ خورش پز، کباب پز، اجاق های گاز، تجهیزات سرو غذا و… حاضر شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *