اخبار

پرشیا استیل اولین شرکت دانش بنیان در حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی

دانش بنیان شدن پرشیا استیل
دانش بنیان شدن پرشیا استیل1

شرکت پرشیا استیل، طراح و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی موفق به دریافت گواهینامه دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد. کوشش مداوم همه مدیران، متخصصان و پرسنل، این افتخار را به ارمغان آورد.

شرکت پرشیا استیل با هدف ارائه خدمات کامل در زمینه مشاوره، طراحی، تهیه، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه‌ صنعتی، سلف سرویس و سردخانه تاسیس شده است. این مجموعه توانسته در طول چهار دهه، با اتکا به دانش مدیران و متخصصان و همچنین بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا، محصولات باکیفیت با کارآیی مطلوب تولید و به بازار عرضه کند.

پرشیا استیل با 38 سال سابقه و

شرکت دانش بنیان چیست؟

شرکت دانش بنیان به شرکتی گفته می‌ شود که با فعالیت خود ارتقای دانش و توسعه فناوری را ایجاد می کند. دانش بنیان ‌ها با برخورداری از طرح‌ های حمایتی، سود بسیاری را از فعالیت‌ های تجاری خود کسب می ‌کنند.

تفاوت اصلی این شرکت ‌ها با سایر شرکت‌ های تجاری، در تولید ثروت از طریق توسعه علمی-پژوهشی و ارتقای فناوری ‌های پیچیده و کارآمد محسوب می‌ شود.

شرکت ‌های دانش بنیان در سه نوع فن‌ آور، نوآور و نوپا دسته‌ بندی می ‌شوند. شرکت‌ های نوپا شرکت‌ های کوچکی هستند که به صورت استارتاپی یا فعالیت ‌های تجاری محدود فعالیت می ‌کنند. این شرکت ‌ها، بخش عمده شرکت‌ های دانش بنیان را تشکیل می‌ دهند.

شرکت‌ های فناور یا درجه اول دانش بنیان شرکت ‌هایی هستند که اغلب در زمینه صنایع دارویی، صنایع نانوتکنولوژی و صنایع نظامی فعالیت می ‌کنند  و دست آخر شرکت‌ های نوآور شرکت ‌هایی هستند که در حوزه ماشین ‌آلات، تجهیزات و لوازم و ملزوماتی که دارای تکنولوژی‌ های های ‌تک و پیچیدگی‌ های خاص فنی و تکنولوژیکی هستند در کشور فعالیت می‌ کنند که تعداد آنها به حدود 1700 شرکت فعال می‌ رسد.

پرشیا استیل با 38 سال سابقه و

پرشیا استیل، تلاش برای تحقق غذای سالم

شرکت پرشیا استیل سال های متمادی است که در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی به صورت علمی و با اتکا به داده های واحد تحقیق و توسعه، محصولات جدید و مدرن خود را با استفاده از دانش روز دنیا طراحی و ساخته است.

این مجموعه در دهه گذشته موفق به ثبت اختراع هشت محصول متنوع، طراحی تجهیزات پیچیده و تولید محصولات های‌‌تک با استفاده از فناوری‌ های روز دنیا شده است. این دستاوردها کمک کرده شرکت پرشیا استیل، ممیزی ‌های لازم را در زمینه شرکت‌ های دانش بنیان نوآور پشت سر بگذارد و گواهینامه دانش بنیان را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کند.

پرشیا استیل ماموریت خود می ‌‌داند که در صنعت طبخ و تولید و توزیع غذا همواره در جهت تولید غذای بهداشتی و سالم اقدام کند، از منابع انرژی و آب کمتری در فرآیند تولید و توزیع غذا استفاده بکند، صرفه‌ جویی‌ های لازم در پرت منابع در آشپزخانه ‌ها را به وجود بیاورد و همواره محصولات جدیدی را چه به صورت ثبت اختراع و چه به صورت انتقال دانش و تکنولوژی و بومی‌ سازی آن در سطح کشور طراحی یا به‌روزآوری کند تا از این طریق به صنعت آشپزخانه صنعتی خدمت کند.

بی‌شک این دستاورد، آغاز راهی است که شرکت پرشیا استیل از سال‌ ها پیش برای آن برنامه‌ ریزی و تلاش بی وقفه داشته است. امیدواریم فعالیت این شرکت به‌ عنوان یک شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی تحقیقات‌ محور و پژوهش‌مبنا در توسعه‌ دانش و فن ‌آوری صنعت کشور و همچنین صرفه‌ جویی در مصرف منابع انرژی موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *