اخبار

حضور پرشیا استیل در کنگره تخصصی رستوران داران شهر تهران

کنگره رستوران داران تهران
کنگره رستوران داران تهران-1

کنگره تخصصی رستوران داران شهر تهران به همت اتحادیه رستوران و سلف سرویس تهران و با حضور روسای اتحادیه های رستوران های شهرهای مختلف کشور، روسای اتحادیه ای همگن غذای شهر تهران و همچنین صاحبان رستوران ها و سلف سرویس های تهران  در تاریخ 24 دی ماه 1398 در هتل المپیک تهران برگزار شد.

با حضور کارشناسان در این کنگره تخصصی، ضمن معرفی تکنولوژی های روز دنیا در صنعت رستوران، موضوعات مهم صنفی در ارتباط با بهداشت، ارزش افزوده و تعزیرات مورد بررسی قرار گرفت.

آقای میرابراهیمی، رئیس اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران هدف از این کنگره را ایجاد بستر آموزشی و بررسی چالش های رستوران داران در زمینه بهداشت، ارزش افزوده و تعزیرات عنوان کرد.

آقای رضا حنیفی، مدیر عامل شرکت پرشیا استیل طراح و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی به موضوع آشپزخانه مدرن صنعتی و اهمیت کاهش هزینه تمام شده غذا پرداخت و بر نقش به روز رسانی آشپزخانه مدرن صنعتی و استفاده از تجهیزات مدرن آشپزخانه در کاهش هزینه های مستقیم تولید غذا، نیروی انسانی، فضا، حامل های انرژی و مواد اولیه، افزایش و تثبیت کیفیت و سلامت غذا و… تاکید کرد.

در پایان، بیش از 40 رستوران از هیئت مدیره اتحادیه رستوران و سلف سرویس تهران لوح تقدیر و تندیس پاسداشت برای نیم قرن فعالیت در صنعت رستوران داری را دریافت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *