نمایشگاه

نمایشگاه هرکا اصفهان 1398

نمایشگاه-تجهیزات-رستوران

سومین نمایشگاه هرکا با حضور رستوران ها و کافه ها و هتل های داخلی از تاریخ 23 تا 26 مرداد ماه 1398 در مجاورت پل تاریخی شهرستان واقع در شهر اصفهان برگزار شد.

این نمایشگاه همزمان با اولین نمایشگاه نوشیدنی های سرد و گرم برپا شد. در مجموع بیش از صد شرکت و موسسه از استان‌ های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، قم، چهارمحال و بختیاری و مازندران در فضایی به مساحت هشت هزار مترمربع حضور داشتند.

هدف از برگزاری این رویداد، معرفی تولیدکنندگان داخلی تجهیزات هتل و رستوران و همچنین دورهمی فعالان حوزه هتل و رستوران و فرصتی برای آشنایی و ارتباط بی واسطه تولید کنندگان و مصرف کنندگان تجهیزات مربوط به فضاهای اقامتی و پذیرایی همچون کافه، رستوران و هتل تعریف شده است.

از فعالیت های جانبی نمایشگاه هرکا اصفهان می توان به برگزاری کارگاه عمل ‌آوری قهوه ترک توسط آرین خاچاطوریان، قهرمان مسابقات ملی قهوه ترک ایران و کارگاه نگاهی به صنعت قهوه تخصصی با رابرت مک گریگور، قهرمان مسابقات برشته ‌کاری نیوزلند اشاره کرد.

شرکت پرشیا استیل، طراح و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در نمایشگاه هرکای اصفهان شرکت کرد تا ضمن ارائه محصولات متنوع آشپزخانه از برندهای خارجی و محصولات مرتبط با کافی شاپ، با معرفی محصولات مدرن پخت نظیر فر کامبی بروج، راه حلی برای اصلاح روش های پخت، استفاده بسیار کمتر از روغن در طبخ غذاهای سرخ کردنی و کاهش هزینه های آشپزخانه ارائه کند.

در غرفه پرشیا استیل، غذاهای متنوع شامل ماهی، جوجه کباب، استیک مرغ، سیب زمینی سرخ کرده و سبزیجات بخارپز با استفاده از فر کامبی بروج آماده و برای حاضران سرو شد تا کیفیت پخت دستگاه های مدرن را نسبت به پخت با روش سنتی و به صورت غوطه وری در روغن مقایسه کنند.

نمایشگاه هرکا در سال های گذشته در برج میلاد تهران برگزار شده بود. این نمایشگاه تلاش می کند با ایجاد فضایی به منظور معاشرت، تبادل تجربیات و معرفی محصولات، فرصتی برای آشنایی تولید کنندگان و مصرف کنندگان حوزه تجهیزات هتل، رستوران، فست فود، کافی شاپ و قنادی فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *