نمایشگاه

جشنواره سلامت غذا دانشگاه شهید بهشتی 1398

IMG_2510

جشنواره سلامت غذا با رویکرد «ارتقای سطح سلامت غذا» در تیر ماه 1398 با حمایت سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری برگزار شد.

شیوع روزافزون بیماری‌ های غیر‌واگیر مانند سکته ‌های قلبی و مغزی، افزایش فشارخون، دیابت، چاقی و انواع سرطان‌ ها به دلیل تغییر شیوه زندگی، رژیم غذایی ناسالم افراد و آمار رو به افزایش تهیه غذای روزانه افراد از فست ‌فود‌ها و عدم توجه به استفاده از محصولات سالم غذایی، هزینه ‌های درمانی گزافی را به کشور تحمیل کرده است.

بدیهی است برای محقق شدن جامعه پویا و سالم، از یک طرف بهبود سلامت و کیفیت غذا در محصولات صنایع غذایی و مراکز تولید و طبخ غذا و از طرف دیگر ارتقای سواد تغذیه ای شهروندان، اقدامات اساسی محسوب می شود.

جشنواره سلامت غذا با رویکرد «ارتقای سطح سلامت غذا» با هدف شناسایی برندهای پیشرو در تحقیق، توسعه و ارتقای سلامت محصولات غذایی و معرفی جدیدترین محصولات سلامت غذایی با حضور مسئولان بخش سلامت کشور برگزار شد.

شرکت پرشیا استیل، طراح و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در این جشنواره حضور داشت تا با معرفی محصولات مدرن پخت نظیر فر کامبی بروج، راه حلی برای اصلاح روش های پخت، استفاده بسیار کمتر از روغن در طبخ غذاهای سرخ کردنی و پخت غذای سالم ارائه کند.

فرهای کامبی بروج مجهز به بخار سه گانه، پخت غذاها را با حفظ ریزمغذی ها و کمترین میزان استفاده از روغن البته با طعم و کیفیت عالی امکان پذیر می سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *