نمایشگاه

سومین کنگره بین المللی تغذیه ایران

کنگره-تغذیه

سومین کنگره بین المللی و پانزدهمین کنگره تغذیه ایران با شعار «تغذیة پایدار برای زندگی شاد و فعال» و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در تاریخ 28 تا 30 آذرماه 1397 برگزار شد.

محورهای اصلی این کنگره مواردی همچون امنیت تغذیه‌ ای، ایمنی و سلامت غذا، تغذیه و بیماری ‌ها، مراقبت های تغذیه ای در بیمارستان، سیاست‌ های غذا و تغذیه، تغذیه در شرایط ویژه، تغذیه ورزشی و ورزشکاران، تغذیه سلولی مولکولی، فن‌آوری‌ های نوین در حوزه‌ تغذیه، تغذیه و شادی پایدار و تازه ‌های علوم تغذیه را در بر می گرفت.

شرکت پرشیا استیل، طراح و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در کنگره تغذیه شرکت کرد تا با معرفی محصولات مدرن پخت نظیر فر کامبی بروج، راه حلی برای اصلاح روش های پخت، استفاده بسیار کمتر از روغن در طبخ غذاهای سرخ کردنی و پخت غذای سالم ارائه کند.

در غرفه پرشیا استیل، غذاهای متنوع و نان کروسان با استفاده از فر کامبی بروج آماده و برای حاضران سرو شد تا کیفیت پخت دستگاه های مدرن را نسبت به پخت با روش سنتی و به صورت غوطه وری در روغن مقایسه کنند.

در این کنگره مهمانان خارجی از کشورهای مختلف حضور داشتند و در مورد آخرین یافته ‌های علمی در زمینه تغذیه، سخنرانی هایی ارائه دادند. همچنین جلسات متعددی در قالب سخنرانی ‌های کلیدی، جامع، علمی و همچنین میزگرد و سمپوزیم و ارائه کارهای پژوهشی به شکل پوستر و کارگاه های آموزشی در طول سه روز برگزاری کنگره انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *