نمایشگاه

چهارمین جشنواره رستوران محبوب مردم

aaaall-300x211

چهارمین جشنواره رستوران محبوب مردم با حضور پرشور فعالان صنعت غذا و رستوران داران کشور در اولین روز اسفند ماه ۱۳۹۷ در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

افراد و مجموعه های زیادی از رستوران ها، کافه رستوران ها و کافی شاپ ها، فست فود و فودکورت، هتل رستوران، مجتمع های رفاهی، توریستی و گردشگری و صنایع وابسته در این جشنواره حضور داشتند.

شرکت پرشیا استیل، طراح و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در این رویداد شرکت کرد تا ضمن همراهی با کارآفرینان برتر صنعت غذایی، محصولات مدرن خود را به بازدیدکنندگان معرفی کند.

در غرفه پرشیا استیل، غذاهای متنوع و نان کروسان با استفاده از فر کامبی بروج آماده و برای حاضران سرو شد تا کیفیت پخت دستگاه های مدرن را نسبت به پخت با روش سنتی و به صورت غوطه وری در روغن مقایسه کنند.

حضور در نظرسنجی مردمی انتخاب رستوران محبوب، آشنایی با تجارت الکترونیک در صنعت غذا، بررسی راهکارهای نوین برندسازی، راهکارهای پیشگیری از رکود رستوران ها در شرایط اقتصادی، ترویج فرهنگ غنی ایرانی در بحث غذاهای محلی و سنتی، برقراری ارتباطات تجاری بین تامین کنندگان و رستوران داران، بازدید از نمایشگاه تخصصی تجهیزات و ملزومات رستورانی، اجرای برنامه فرهنگی کنسرت و… بخشی از برنامه های جشنواره رستوران محبوب مردم بود.

این جشنواره در جهت شکل گیری ارتباط مستقیم میان رستوران ها و مردم برای  شناخت نیاز رستوران ها در جذب مخاطب و افزایش تعداد مشتریان و همچنین تمایل مردم به آشنایی با برندهای رستورانی برگزار شد.

با توجه به لزوم رونق بخشیدن به گردشگری داخلی و خارجی درکشور و وجود فرهنگ های غذایی متفاوت در نقاط مختلف کشور، جشنواره هایی از این دست باید ترتیب داده شود تا رشد و شکوفایی صنعت رستورن داری را در کشور شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *