اخبار

بازدید استاندار تهران از کارخانه پرشیا استیل

بازدید استاندار از کارخانه

علیرضا فخاری، استاندار تهران به همراه علی مهری، معاون هماهنگی و امور اقتصادی خود و همچنین تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی ضمن بازدید از شهرک صنعتی گلگون شهریار از کارخانه پرشیا استیل، تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی دیدن کرد.

بازدید استاندار تهران

شهرستان شهریار از نظر جغرافیایی در غرب استان تهران قرار دارد و با وجود کارخانه‌ ها و کارگاه ‌های مهم از لحاظ صنعتی از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. در سفر استاندار تهران به این شهرستان با صنعتگران این منطقه جلسات صمیمانه‌ ای برگزار شد و مقامات در جریان مشکلات صنعتگران قرار گرفتند.

استاندار تهران ضمن بازدید از بخش‌ های مختلف کارخانه پرشیا استیل، با مدیرعامل این مجموعه آقای رضا حنیفی درباره مهم ترین محصولات تولیدشده و طراحی و تولید محصولات جدید علی رغم وجود مشکلات و موانع گفتگو کرد.

فخاری همچنین با سایر مدیران، کارگران و پرسنل کارخانه به صحبت پرداخت و در جریان چگونگی فعالیت آنها قرار گرفت.

در کارخانه پرشیا استیل تمام تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، سلف سرویس و سردخانه شامل انواع تجهیزات سرو غذا، تجهیزات پخت غذا، آماده سازی، تجهیزات انبار، تجهیزات سرمایش، تجهیزات ظرفشویی، ماشین آلات، فست فود و کافی شاپ، تجهیزات جانبی آشپزخانه و پخت، تجهیزات نگهداری و تجهیزات نظافتی تولید و ارائه می شود.

استفاده از تجهیزات مدرن پخت در آشپزخانه های صنعتی، علاوه بر اصلاح روش های پخت در مصرف منابع انرژی نظیر برق، گاز، آب، نفرساعت نیروی انسانی و… صرفه جویی می کند. با وجود این دستگاه ها کیفیت غذا ارتقا پیدا کرده و دورریز مواد غذایی در اثر پخت نامطلوب به حداقل می رسد.

بازدید استاندار تهران1

استاندار تهران با بیان این نکته که نگاه دولت مردمی، حمایت از بخش تولید و اشتغال است، عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، نگاه همه مسئولان باید در راستای کمک به بخش صنعت باشد.

وی افزود: تمرکز دولت در امور زیرساختی رشد تولید، جزو اهداف مهم است و تمرکز باید بر رفع موانع تولید در بخش صنایع کوچک‌ مقیاس باشد که با ایجاد ارزش افزوده بیشتر، سطح اشتغال را بالا می ‌‌برد.

پرشیا استیل، ارائه کننده کامل ترین و متنوع ترین تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی

شرکت پرشیا استیل به منظور ارائه خدمات به‌روز در زمینه مشاوره، طراحی، تهیه، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه‌ صنعتی، سلف سرویس و سردخانه تاسیس شده است. این مجموعه با حضور مدیران باسابقه، کارشناسان مجرب و متخصص و با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های روز دنیا توانسته طی چهار دهه اخیر با تولید محصولات باکیفیت نیاز مصرف ‌کنندگان را برطرف کند.

بازدید استاندار تهران2

زمینه فعالیت شرکت پرشیا استیل 6 محور اصلی شامل مشاوره و طراحی، تولید، واحد بازرگانی، دفتر مرکزی و نمایشگاه دائمی، آشپزخانه پخت زنده و خدمات حین و پس از فروش را در بر دارد. کارخانه و خط تولید مجهز این شرکت در شهرک صنعتی گلگون واقع شده است.

پرشیا استیل، تاکنون بیش از هزار پروژه در سراسر کشور شامل آشپزخانه سازمان‌ ها، صنایع، شرکت‌ ها، مراکز نظامی، دانشگاه ‌ها، بیمارستان ‌ها، مراکز و مجتمع‌ های درمانی، کیترینگ‌ ها، رستوران‌ ها و تالارها، هتل‌ ها و مهمانسراها، فست‌فودها، کافه‌ ها، قنادی و… را طراحی و تجهیز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *