اخبار

حضور پرقدرت پرشیا استیل در پنجمین دوره نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی

پرشیا استیل در نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی
پرشیا استیل در نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی

نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، فست ‌فود و کترینگ برای پنجمین بار با حضور و مشارکت بیش از 120 شرکت در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب از 20 تا 23 تیرماه 1402 به مدت چهار روز از ساعت 10 صبح تا 18 عصر برگزار شد.

مهم ‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه در این دوره، تاکید بر تولید غذای سالم از طریق ماشین‌آلاتی است که مصرف روغن و انرژی، آب و برق را کاهش می ‌دهد. بازدید این دستگاه‌ ها به ویژه به سازمان ‌ها، بیمارستان ‌ها، دانشگاه‌ ها، هتل‌ ها، وزارتخانه ‌ها و مراکزی که تولید انبوه غذا و مصرف بالا دارند، توصیه شده بود.

شرکت پرشیا استیل، طراح و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی به‌ویژه تجهیزات پخت غذای سالم با حضوری قدرتمند میزبان مهمانان گرامی، فعالان و علاقه‌ مندان این حوزه در غرفه بزرگ خود بود. این شرکت بیشتر با هدف ارائه دستاوردهای ویژه شامل دستگاه خط پخت اتوماتیک برنج، فرهای کامبی، فر نان و شیرینی و سری جدید دیگ ‌های پلوپز و خورش ‌پز در این دوره نمایشگاه شرکت کرد.

غرفه بزرگ پرشیا استیل بخش‌ های مختلفی را برای بازدیدکنندگان تدارک دیده بود. علاوه بر نمایش محصولات متنوع، تست پخت انواع غذا، نان و شیرینی و همچنین کارگاه پخت نان و شیرینی توسط استاد اکبر شهبازی برگزار شد. همچنین پخت زنده اختصاصی برای مهمانان ویژه طبق انتخاب از منوی غذایی ارائه‌ شده توسط سرآشپز صورت گرفت.

پرشیا استیل با 38 سال سابقه و

انتخاب بهتر با بررسی محصولات از نزدیک

بخش بزرگی از غرفه پرشیا استیل به نمایش دستگاه ‌های پخت مدرن شامل فرهای کامبی، فر نان و شیرینی، خط پخت اتوماتیک برنج، سری جدید دیگ‌های پلوپز و خورش‌پز اختصاص یافته بود. بررسی محصولات از نزدیک و به صورت حضوری و مقایسه آنها با موارد مشابه از برندهای مختلف، به بازدیدکنندگان این امکان را می بخشد که راحت‌ تر و بهتر برای خرید محصول مورد نظر خود تصمیم ‌گیری کنند.

پرشیا استیل با 38 سال سابقه و

تست پخت انواع غذا، نان و شیرینی

در قسمتی از غرفه، تست پخت غذاهایی مانند استیک مرغ، شنیتسل، کوکو سبزی، ناگت، سیب‌ زمینی سرخ‌ کرده و… با استفاده از فرهای کامبی بروج انجام می ‌شد. از عموم بازدیدکنندگان با این غذاها پذیرایی صورت گرفت تا کیفیت پخت دستگاه ها نشان داده شود.

در بخش دیگر استاد اکبر شهبازی به همراه تیم خود با پخت انواع نان‌ ها، کوکی‌ ها و شیرینی ‌ها از افراد حاضر پذیرایی می ‌کردند. فر بیکر باکس بروج، فر مخصوص نان و شیرینی است که با یکنواختی حرارت در تمام فضای کابین تمام آیتم‌ ها را با کیفیت مطلوب پخت می‌ کند.

پرشیا استیل با 38 سال سابقه و

کارگاه جذاب پخت نان و شیرینی استاد اکبر شهبازی

در هر 4 روز نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، کارگاه پخت نان و شیرینی در غرفه پرشیا استیل توسط استاد اکبر شهبازی و تیم همراهش برگزار ‌شد. نان ‌ها و شیرینی‌ های متنوعی در این دوره آموزش داده شد. این بخش بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

تنوع محصولات پرشیا استیل با توجه به نیاز مشتری، بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان، مدیران مجموعه‌ ها، رستوران‌ ها و کافه ‌ها قرار گرفت.

حضور ریاست محترم اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌ سرویس‌‌های تهران به اتفاق همراهان، آقای نادر رفتاری، صاحب برند رستوران زنجیره‌ای رفتاری، اساتید آشپزی، مهندسان نامی صنایع غذایی و سرآشپزان حرفه‌ ای باعث افتخار شرکت پرشیا استیل است.

پرشیا استیل با 38 سال سابقه و

پنجمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، موفق تر از دوره های قبل

پنجمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، کترینگ و نوشیدنی ‌ها در فضایی به وسعت ۱۶ هزار متر در دو سالن A4  و A5 در حالی برگزار شد که در این دوره ۵۰ درصد مشارکت کننده بیشتر حضور داشت.

در این نمایشگاه علاوه بر حضور شرکت‌ های ایرانی، شرکت‌ هایی از کشور ترکیه با ارائه محصولات، کالاها و ماشین ‌آلات مختلف و همچنین هیات‌ های تجاری از کشورهای چین، ترکیه، اسپانیا، تایوان، امارات، قطر، عمان، افغانستان، عراق، آلمان و… حاضر بودند.

مجموعه نمایشگاه‌ های تخصصی بین ‌المللی HRCC  با هدف ارتباط مستقیم خریداران و تولیدکنندگان صنعت غذا و نوشیدنی طراحی و برگزار می ‌شود. تاکید این نمایشگاه بر استفاده از تجهیزات مدرن در صنعت غذا و نوشیدنی است که امنیت و ایمنی غذا را تامین کرده و در عدم هدررفت منابع انرژی نقش اساسی دارد.

کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه شامل، تجهیزات پخت انواع غذا، تجهیزات آماده‌ سازی، تجهیزات سرو غذا، تجهیزات انبار و نگهداری، تجهیزات شستشو، سیستم‌ های برودتی، بسته ‌بندی و ظروف یکبار مصرف، دکوراسیون، مبلمان رستوران، ظروف رستورانی،  قهوه‌سازهای خانگی و صنعتی و … بود.

عمده بازدیدکنندگان پنجمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، کترینگ و نوشیدنی‌ ها را صاحبان رستوران ‌ها، هتل ‌ها، کترینگ ‌ها، فودکورت‌ ها، اماکن و تاسیسات گردشگری و همچنین مدیران سازمان ‌ها، تدارکات و تغذیه دانشگاه‌ ها، بیمارستان‌ ها، شرکت‌ های نفت، گاز، پتروشیمی، ذوب آهن و… تشکیل می دادند.

این دوره از نمایشگاه با حضور شرکت‌ های خارجی و هیات ‌های تجاری از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی و همچنین برگزاری همزمان نمایشگاه نوشیدنی‌ های سرد و گرم، قهوه، کافه قنادی و کارگاه‌ های آموزشی متنوع توسط اساتید، در سطح نمایشگاه‌ های معتبر خارجی اجرا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *